1 Eylül 2010

Gitmeden Önce

Tüm arkadaşlarım için...

Yaklaşık bir senedir planlarını yaptığım Manchester maceram iki hafta içinde başlayacak. Dönem itibariyle aynı şehirde bile birbirimizden haberdar olmanın ya da görüşmenin çok fedakarlık istediğini düşünürsek, bir başka ülkede yaşayan bir insan ile irtibat halinde olmak gerçekten zor gözüküyor. Hem sizin için hem de benim için.

Bu nedenle son zamanların en popüler sosyal medya araçlarından biri olan "blogger"ın kendimden haber vermenin en kolay yollarından biri olacağını düşünüyorum. "Bizim bir Ozan vardı, İngiltere falan biyerlere gitmişti, ne yapıyor acaba şimdi" diye düşündüğünüzde bu site size yakın zaman içinde neler yaptığımı, nereleri gördüğümü, ne yiyip içtiğimi, sırtıma kalın bişeyler alıp almadığımı anlatacak. Eh sadece yazıyla sizi burada tutamayacağımı bildiğim için çeşitli fotoğraf ve video gibi görsellerle ilginizi çekmeye çalışacağım, siz de "Vay be adama bak, ne acayip ortamlarda takılıyo..." gibi yanılgılara düşeceksiniz. Burada bana nazar değdirmeden önce düşünmeniz gereken şudur. "Biz de İstanbul'da yaşıyoruz, burası da dünyanın sayılı eğlence ve kültür merkezlerinden biri ama hiç de öyle coşkulu bir hayatımız yok." Evet, muhtemelen benim ki de öyle olacak, hem Manchester'dan büyük Londra var değil mi.

Pekala, lafı fazla dolandırmadan bitireyim. En azından şu andaki düşüncem belirli aralıklarla size İngiltere deneyimlerimi aktarmak olacak. Tabii ki yaptığım çoğu şeyde olduğu gibi büyük bir motivasyonla başlayıp sonradan onu kaybetmezsem. Siz yine de arada bir kontrol edin ve bana uzaklardaki yaşamım için bol şans dileyin.

Not: Gidiş tarihim 14 Eylül 2010, çok sınırlı bir zamanım kaldığı için bir çok arkadaşımla vedalaşmaya vaktim kalmadı. Siz yine de bir arayın ama...Görüşemediğim herkese sevgiler. Yakında gelişmlerle yeniden karşınızda olacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder